W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji, który znajduje się poniżej, w razie wystąpienia problemu z pobraniem pliku, skontaktuj się ze sklepem drogą mailową, który znajdziesz w zakładce kontakt lub poniżej.
2.Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu, prosimy o zachowanie kopii imiennej dołączonej do każdego zamówienia.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: FAŚCISZEWSKI JACEK Generała Tadeusza Kutrzeby 7C/U1,
71296 SZCZECIN
Uwaga! W razie napotkania jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z naszym sklepem stacjonarnym 690-915-815, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-15
Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
FAŚCISZEWSKI JACEK Generała Tadeusza Kutrzeby 7C/U1,
71296 SZCZECIN
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.