Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji, który znajduje się poniżej, w razie wystąpienia problemu z pobraniem pliku, skontaktuj się ze sklepem drogą mailową, który znajdziesz w zakładce kontakt lub poniżej.

           Formularz reklamacyjny                                                               Formularz zwrotu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu, prosimy o zachowanie kopii imiennej dołączonej do każdego zamówienia.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FAŚCISZEWSKI JACEK
Generała Tadeusza Kutrzeby 7C/U1,

71296 SZCZECIN

Uwaga! W razie napotkania jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z naszym sklepem stacjonarnym 690-915-815, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-15

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FAŚCISZEWSKI JACEK
Generała Tadeusza Kutrzeby 7C/U1,

71296 SZCZECIN

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl